brilInsomnilight

Wat heb jij over voor een goede nachtrust? … en niet alleen voor 1 nacht, maar voor de rest van je leven?

Hoe werkt het?

Er zijn vier hersengolven met elk verschillende werking en activiteit. Deze zijn:

– BETA: wanneer we alert en welbewust zijn van het geen we doen. In deze golf brengen onze hersenen het meeste tijd door.

– ALPHA: wanneer we in een staat van mentale en fysieke relaxatie zijn, maar toch bewust van hetgeen rond ons gebeurt.

– THETA: wanneer we zeer gerelaxeerd en slaperig zijn, in een beperkt staat van bewustzijn.

– DELTA: wanneer we in een diepe slaap zijn, het moment dat we ons in het onderbewustzijn bevinden en waarin ons lichaam zichzelf herstelt.

In onze moderne en stressvolle samenleving spenderen de meesten van ons hun tijd in de BETA fase. Als we dit kunnen verlagen tot ALPHA, zijn we in de ideale fase om nieuwe dingen te leren. Helaas hebben velen het van ons moeilijk om in de THETA FASE te geraken en is het zelden mogelijk om de DELTA fase te bereiken. Het Insomnilight slaapmasker, met voorgeprogrammeerde licht frequenties die op je netvlies spelen, zorgt ervoor dat de hersenactiviteit verminderd wordt, waardoor die perfecte, diepe slaap niet ver weg meer is.

Ga van BETA tot DELTA in een korte, simpele stap met Insomnilight.